نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی یه جنگ نرم بررسی رابطه بین آگاهی به جنگ نرم، هویت فرهنگی و سبک زندگی مبتنی بر مصرف کالای فرهنگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 21-31]
  • آمادگی نظامی پیش‏بینی میزان آمادگی رزمنده برای اجرای مأموریت نظامی با مدل مخفی مارکوف [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-39]
  • آموزش بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی مدیریت استرس بر توسعۀ مهارت مدیریت استرس کارکنان یک مرکز صنایع نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 15-28]
  • آموزش شناختی رفتاری اثربخشی آموزش گروهیِ فنونِ شناختی رفتاری بر افزایش انگیزۀ درونی دانش‌آموزان متوسطه شاهد [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 61-73]

ا

  • اجتناب شناختی ـ رفتاری اثربخشی درمان گروهی فعال‌سازی رفتاری بر کاهش علائم افسردگی، اجتناب شناختی ـ رفتاری خانواده‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 75-84]
  • اختلال استرس پس ازسانحه مقایسه اثر بخشی گروه درمانی شناختی - رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی ودرمان ذهن آگاهی بر کاهش علائم و بهبود تحریک پذیری و تمرکز جانبازان شیمیایی مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه استان تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 33-45]
  • ارتباطات ارتقای شایستگی ارتباطی کارکنان جانباز و ایثارگر در پرتو هوش عاطفی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 53-66]
  • ارتش رابطۀ بین سبک‌های دلبستگی با افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 81-88]
  • استرس ادراک شده تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]
  • اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ها رابطه بین خودکارآمدی با سبک مدیریت کلاس اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 51-66]
  • افسردگی اثربخشی درمان گروهی فعال‌سازی رفتاری بر کاهش علائم افسردگی، اجتناب شناختی ـ رفتاری خانواده‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 75-84]
  • افکار خودکشی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی در افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 21-35]
  • افکار خودکشی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی، سبک‌های هویتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی و ناگویی هیجانی در پیشگیری از افکار خودکشی در سربازان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 5-20]
  • افکار خودکشی رابطۀ بین سبک‌های دلبستگی با افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 81-88]
  • الگوی روابط زوجین تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]
  • امام علی(ع) رهیافتی اسلامی در مفهوم سازی بنیادی عملیات روانی )مطالعه سیره نظامی امام علی(علیه السلام)( [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-94]
  • امید امید به زندگی، تاب‌آوری و بخشش به‌عنوان پیش‌بین‌های جهت‌گیری مذهبی درونی در سربازان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 5-14]
  • انگیزه درونی اثربخشی آموزش گروهیِ فنونِ شناختی رفتاری بر افزایش انگیزۀ درونی دانش‌آموزان متوسطه شاهد [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 61-73]

ب

  • بخشش امید به زندگی، تاب‌آوری و بخشش به‌عنوان پیش‌بین‌های جهت‌گیری مذهبی درونی در سربازان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 5-14]
  • بیماران کرونری قلب تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]

پ

  • پایبندی مذهبی بررسی بهبود وضعیت پایبندی مذهبی در پاسخ به مداخلات عقیدتی ـ سیاسی، هوش هیجانی و مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان مرکز فرماندهی آموزش یک واحد نظامی دریایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 5-20]

ت

  • تاب آوری بررسی اثربخشی درمان راه حل مدار کوتاه مدت بر افزایش تاب‌آوری نوجوانان پسر در معرض خطر در یکی از شهرک‌های نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 37-49]
  • تاب‌آوری سنجش اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سلامت‌روان و کیفیت‌زندگی همسران جانبازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 67-80]
  • تاب‌آوری امید به زندگی، تاب‌آوری و بخشش به‌عنوان پیش‌بین‌های جهت‌گیری مذهبی درونی در سربازان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 5-14]
  • تاب‌آوری روانی ملی بررسی تحلیلی تاب‌آوری روانی ملی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 45-60]
  • تحلیل محتوا بررسی تحلیلی تاب‌آوری روانی ملی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 45-60]
  • تنظیم هیجان تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]

ج

  • جانبازان مقایسه اثر بخشی گروه درمانی شناختی - رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی ودرمان ذهن آگاهی بر کاهش علائم و بهبود تحریک پذیری و تمرکز جانبازان شیمیایی مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه استان تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 33-45]
  • جنگ رهیافتی اسلامی در مفهوم سازی بنیادی عملیات روانی )مطالعه سیره نظامی امام علی(علیه السلام)( [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-94]
  • جهت‌گیری مذهبی امید به زندگی، تاب‌آوری و بخشش به‌عنوان پیش‌بین‌های جهت‌گیری مذهبی درونی در سربازان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 5-14]

ح

  • حمایت اجتماعی ادراک شده تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]
  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی در افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 21-35]
  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی، سبک‌های هویتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی و ناگویی هیجانی در پیشگیری از افکار خودکشی در سربازان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 5-20]

خ

  • خودکارآمدی رابطه بین خودکارآمدی با سبک مدیریت کلاس اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 51-66]

د

  • دانش‌آموزان بررسی بهبود وضعیت پایبندی مذهبی در پاسخ به مداخلات عقیدتی ـ سیاسی، هوش هیجانی و مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان مرکز فرماندهی آموزش یک واحد نظامی دریایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 5-20]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش گروهیِ فنونِ شناختی رفتاری بر افزایش انگیزۀ درونی دانش‌آموزان متوسطه شاهد [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 61-73]
  • درمان پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی دو روش درمانی پذیرش/تعهد و روش رفتار درمانی دیالکتیکی بر نافرمانی مقابله‌ای در یک بیمارستان نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 5-19]
  • درمان ذهن آگاهی مقایسه اثر بخشی گروه درمانی شناختی - رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی ودرمان ذهن آگاهی بر کاهش علائم و بهبود تحریک پذیری و تمرکز جانبازان شیمیایی مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه استان تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 33-45]
  • درمان شناختی - رفتاری مقایسه اثر بخشی گروه درمانی شناختی - رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی ودرمان ذهن آگاهی بر کاهش علائم و بهبود تحریک پذیری و تمرکز جانبازان شیمیایی مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه استان تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 33-45]
  • درمان فراشناختی- ذهن آگاهی تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]
  • درمان‌گروهی فعال‌سازی رفتاری اثربخشی درمان گروهی فعال‌سازی رفتاری بر کاهش علائم افسردگی، اجتناب شناختی ـ رفتاری خانواده‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 75-84]
  • دلبستگی به خدا بررسی نقش دلبستگی به خدا در پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان بسیجی با کنترل نقش واسطه گری نگرش معنوی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 41-52]

ر

  • رفتار درمانی دیالکتیکی مقایسه اثربخشی دو روش درمانی پذیرش/تعهد و روش رفتار درمانی دیالکتیکی بر نافرمانی مقابله‌ای در یک بیمارستان نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 5-19]
  • رویکرد تحولی بررسی اثربخشی درمان راه حل مدار کوتاه مدت بر افزایش تاب‌آوری نوجوانان پسر در معرض خطر در یکی از شهرک‌های نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 37-49]

ز

  • زیست‌آهنگ پیش‏بینی میزان آمادگی رزمنده برای اجرای مأموریت نظامی با مدل مخفی مارکوف [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-39]

س

  • سبک دلبستگی رابطۀ بین سبک‌های دلبستگی با افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 81-88]
  • سبک زندگی مبتی بر کالاهای فرهنگی بررسی رابطه بین آگاهی به جنگ نرم، هویت فرهنگی و سبک زندگی مبتنی بر مصرف کالای فرهنگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 21-31]
  • سبک مدیریت کلاس رابطه بین خودکارآمدی با سبک مدیریت کلاس اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 51-66]
  • سبک مشارکتی رابطه هوش عاطفی و سبک رهبری مشارکتی در فرماندهان و مدیران یک واحد نظامی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 79-89]
  • سبک‌های دفاعی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی در افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 21-35]
  • سبک‌های دلبستگی بررسی رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان هیجان‌خواهی نیروهای عملیاتی یک سازمان نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 29-44]
  • سبک های رهبری رابطه هوش عاطفی و سبک رهبری مشارکتی در فرماندهان و مدیران یک واحد نظامی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 79-89]
  • سبک‌های هویتی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی، سبک‌های هویتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی و ناگویی هیجانی در پیشگیری از افکار خودکشی در سربازان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 5-20]
  • سرباز رابطۀ بین سبک‌های دلبستگی با افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 81-88]
  • سیره نظامی رهیافتی اسلامی در مفهوم سازی بنیادی عملیات روانی )مطالعه سیره نظامی امام علی(علیه السلام)( [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-94]
  • سلامت‌روان سنجش اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سلامت‌روان و کیفیت‌زندگی همسران جانبازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 67-80]
  • سن بررسی رشد تحولی هوش هیجانی و مولفه‌های آن در کارکنان رسته انتظامی شاغل ناجا (در طیف سه گروه سنی) [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 67-78]

ش

  • شایستگی ارتقای شایستگی ارتباطی کارکنان جانباز و ایثارگر در پرتو هوش عاطفی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 53-66]

ص

  • صنایع نظامی بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی مدیریت استرس بر توسعۀ مهارت مدیریت استرس کارکنان یک مرکز صنایع نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 15-28]

ع

  • عملیات روانی رهیافتی اسلامی در مفهوم سازی بنیادی عملیات روانی )مطالعه سیره نظامی امام علی(علیه السلام)( [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-94]
  • عوامل روان‌شناختی کارآمدی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر صفات شخصیتی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 95-115]

ق

  • قدرت ملی بررسی تحلیلی تاب‌آوری روانی ملی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 45-60]
  • قدرت نرم بررسی تحلیلی تاب‌آوری روانی ملی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 45-60]

ک

  • کارآمدی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر صفات شخصیتی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 95-115]
  • کارکنان جانباز و ایثارگر ارتقای شایستگی ارتباطی کارکنان جانباز و ایثارگر در پرتو هوش عاطفی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 53-66]
  • کارکنان رسته انتظامی شاغل بررسی رشد تحولی هوش هیجانی و مولفه‌های آن در کارکنان رسته انتظامی شاغل ناجا (در طیف سه گروه سنی) [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 67-78]
  • کارکنان نظامی تعیین اثر درمان فراشناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر الگوهای ارتباطی زوجین از طریق میانجیگری استرس ادراک شده، حمایت اجتماعی ادراک شده و تنظیم هیجانی در کارکنان نظامی مبتلا به انسداد عروق کرونر [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 91-101]
  • کیفیت زندگی بررسی نقش دلبستگی به خدا در پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان بسیجی با کنترل نقش واسطه گری نگرش معنوی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 41-52]
  • کیفیت زندگی سنجش اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سلامت‌روان و کیفیت‌زندگی همسران جانبازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 67-80]

م

  • مداخله راه حل مدار گروهی بررسی اثربخشی درمان راه حل مدار کوتاه مدت بر افزایش تاب‌آوری نوجوانان پسر در معرض خطر در یکی از شهرک‌های نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 37-49]
  • مدیران و رهبران آموزشی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر صفات شخصیتی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 95-115]
  • مدیریت استرس بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی مدیریت استرس بر توسعۀ مهارت مدیریت استرس کارکنان یک مرکز صنایع نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 15-28]
  • مدیر کارآمد، صفات شخصیتی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر صفات شخصیتی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 95-115]
  • مدل مخفی مارکوف پیش‏بینی میزان آمادگی رزمنده برای اجرای مأموریت نظامی با مدل مخفی مارکوف [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-39]
  • مصطفی چمران بررسی تحلیلی معنای زندگی در اندیشه شهید مصطفی چمران با استفاده از روش نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-66]
  • معنای زندگی بررسی تحلیلی معنای زندگی در اندیشه شهید مصطفی چمران با استفاده از روش نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-66]
  • مفهوم‌سازی بنیادی رهیافتی اسلامی در مفهوم سازی بنیادی عملیات روانی )مطالعه سیره نظامی امام علی(علیه السلام)( [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-94]
  • مهارت بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی مدیریت استرس بر توسعۀ مهارت مدیریت استرس کارکنان یک مرکز صنایع نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 15-28]
  • مهارت‌های زندگی بررسی بهبود وضعیت پایبندی مذهبی در پاسخ به مداخلات عقیدتی ـ سیاسی، هوش هیجانی و مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان مرکز فرماندهی آموزش یک واحد نظامی دریایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 5-20]

ن

  • نافرمانی مقابله‌ای مقایسه اثربخشی دو روش درمانی پذیرش/تعهد و روش رفتار درمانی دیالکتیکی بر نافرمانی مقابله‌ای در یک بیمارستان نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 5-19]
  • ناگویی هیجانی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی، سبک‌های هویتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی و ناگویی هیجانی در پیشگیری از افکار خودکشی در سربازان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 5-20]
  • نداجا بررسی بهبود وضعیت پایبندی مذهبی در پاسخ به مداخلات عقیدتی ـ سیاسی، هوش هیجانی و مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان مرکز فرماندهی آموزش یک واحد نظامی دریایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 5-20]
  • نیروی انتظامی بررسی رشد تحولی هوش هیجانی و مولفه‌های آن در کارکنان رسته انتظامی شاغل ناجا (در طیف سه گروه سنی) [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 67-78]
  • نظریات طبیعت گرایانه بررسی تحلیلی معنای زندگی در اندیشه شهید مصطفی چمران با استفاده از روش نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-66]
  • نظریات فرا طبیعت گرایانه بررسی تحلیلی معنای زندگی در اندیشه شهید مصطفی چمران با استفاده از روش نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-66]
  • نظریه داده بنیاد بررسی تحلیلی معنای زندگی در اندیشه شهید مصطفی چمران با استفاده از روش نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-66]
  • نگرش معنوی بررسی نقش دلبستگی به خدا در پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان بسیجی با کنترل نقش واسطه گری نگرش معنوی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 41-52]
  • نوجوانان در معرض خطر بررسی اثربخشی درمان راه حل مدار کوتاه مدت بر افزایش تاب‌آوری نوجوانان پسر در معرض خطر در یکی از شهرک‌های نظامی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 37-49]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی در افکار خودکشی سربازان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 21-35]
  • ویژگی‌های شخصیتی مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی، سبک‌های هویتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با میانجی‌گری سبک‌های دفاعی و ناگویی هیجانی در پیشگیری از افکار خودکشی در سربازان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 5-20]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان هیجان‌خواهی نیروهای عملیاتی یک سازمان نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 29-44]

ه

  • هیجان‌خواهی بررسی رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان هیجان‌خواهی نیروهای عملیاتی یک سازمان نظامی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 29-44]
  • همسران جانبازان سنجش اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سلامت‌روان و کیفیت‌زندگی همسران جانبازان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 67-80]
  • هویت فرهنگی بررسی رابطه بین آگاهی به جنگ نرم، هویت فرهنگی و سبک زندگی مبتنی بر مصرف کالای فرهنگی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 21-31]
  • هوش عاطفی رابطه هوش عاطفی و سبک رهبری مشارکتی در فرماندهان و مدیران یک واحد نظامی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 79-89]
  • هوش عاطفی ارتقای شایستگی ارتباطی کارکنان جانباز و ایثارگر در پرتو هوش عاطفی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 53-66]
  • هوش هیجانی بررسی رشد تحولی هوش هیجانی و مولفه‌های آن در کارکنان رسته انتظامی شاغل ناجا (در طیف سه گروه سنی) [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 67-78]
  • هوش هیجانی بررسی بهبود وضعیت پایبندی مذهبی در پاسخ به مداخلات عقیدتی ـ سیاسی، هوش هیجانی و مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان مرکز فرماندهی آموزش یک واحد نظامی دریایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 5-20]